Pagini

joi, 5 august 2010

Parfait cu capsuni si banane

parfait cu capsuni

O reteta simpla, delicioasa si usor de preparat, ideala pentru canicula de afara, ati ghicit, despre reteta de parfait cu capsuni si banane este vorba. Nu am mai facut niciodata parfait, este pentru prima oara, dar sigur nu si ultima. Voi mai incerca sigur si alte retete de parfait, in alte combinatii.
Ingrediente parfait cu capsuni si banane:

- 150 gr smantana
- 150 gr iaurt gros
- 100 gr zahar pudra
- 250 gr capsuni
- 1 banana
- frisca (optional)
- dulceata de capsuni (optional)

Am amestecat bine smantana cu iaurtul si cu zaharul.
compozitie parfait
Am facut un piure de fructe din capsuni si banane (puteti folosi robotul de bucatarie). Am adaugat piureul de capsuni si banane peste compozitie si am amestecat.
parfait cu banane si capsuni
Am bagat la frigider si am lasat 12 ore.
parfait cu capsuni si banane
Am servit ornat cu frisca si dulceata de zmeura.
parfait cu frisca si fructe
Nu sunt pozele mele cele mai artistice dar cam asa a aratat parfait-ul cu capsuni si banane.
parfait cu capsuni, banane si frisca
parfait cu capsuni
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu