Pagini

vineri, 11 februarie 2011

Pui cu ardei la cuptor

pui cu ardei la cuptor

In ultimul timp am gatit puiul in combinatie cu diverse legume. De data aceasta a predominat ardeiul. Reteta asta, de pui cu ardei la cuptor, ca si celelalte retete, a fost foarte usor de facut, asa ca va recomand sa o faceti cand nu aveti timp sau dispozitia necesara de a petrece prea mult timp in bucatarie.
Ingrediente pui cu ardei la cuptor:

- 8 copanele de pui
- 2 cepe
- 2-3 ardei (in functie de marime)
- 1 cutie de rosii in suc (cca 800 gr)
- 3 linguri ulei
- sare si piper

Am spalat puiul, am pus uleiul intr-o tava si am adaugat copanelele de pui peste care am presarat putina sare si putin piper.
pui cu sos si ardei
Am taiat ceapa solzisori si am adaugat-o peste pui.
pui cu ceapa la cuptor
Am pus intreaga cutie de rosii peste pui avand grija sa acopar intreaga tava. Ardeiul l-am spalat si l-am taiat fasiute. L-am adaugat si pe acesta peste pui si celelalte legume.
pui cu ardei in sos de rosii
Am bagat la cuptorul pe care il incalzisem in prealabil si am lasat cam o jumatate de ora.
Pui cu ardei la cuptor:
pui cu ardei la cuptor
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu