Pagini

vineri, 11 februarie 2011

Pui cu cartofi la cuptor

pui cu cartofi la cuptor

Asa cum spuneam intr-un post precedent (Pui cu ciuperci la cuptor), gatesc mult pui. De data aceasta, am mai pus niste cartofi si putin usturoi si normal ca a iesit un pui cu cartofi la cuptor delicios :).
Ingrediente pui cu cartofi la cuptor:

- 850 gr pulpe de pui dezosate
- 4-5 cartofi
- 3 catei de usturoi
- suc de rosii
- oregano
- boia dulce
- sare
- piper
- 2 linguri ulei de masline

Am spalat bine pulpele de pui. Am curatat cartofii si i-am taiat. Am pus intr-o tava uleiul de masline, am adugat pulpele si cartofii si am condimentat bine.
pui cu cartofi
Am bagat tava la cuptorul incins si am lasat puiul si cartofii sa isi schimbe culoarea.
pui cu cartofi condimentati
Am adaugat suc de rosii pana aproape am acoperit pulpele si usturoiul tocat.
pui cu cartofi si sos
Am lasat cam 30-40 de minute la foc mic pana cand a scazut sosul si arata cam asa.
pui cu cartofi la cuptor
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu