Pagini

marți, 5 martie 2013

Paste (penne) cu branza cheddar si nuci



O combinatie fericita de paste, branza si nuci. De obicei, mancam pastele cu nuci in varianta dulce, dar nici varianta sarata nu e mai prejos.

Ingrediente paste cu branza cheddar si nuci:

- 250 gr penne
- 200 gr smantana
- 2 oua
- 150 gr cheddar
- 80 gr nuci
- sare si piper

Am fiert pastele al dente.
Am dat prin razatoarea mare branza cheddar. Am batut ouale bine, am adaugat smantana, trei sferturi din branza cheddar, aproape toate nucile si sare si piper. Am amestecat bine.
Intr-un vas termorezistent uns cu un pic de unt am pus pastele, am adaugat sosul si am amestecat.
Am pus deasupra cheddarul ramas si nucile si am bagat la cuptor. Am lasat la foc potrivit cam 30 de minute.
Paste (penne) cu branza cheddar si nuci:
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Un comentariu: