Pagini

duminică, 20 ianuarie 2013

Desert cu orez si fructe

 Un desert inedit si deloc greu sau gretos este acesta cu orez si fructe. Sa fiu sincera este vorba de un orez cu lapte reinventat :).

Ingrediente desert cu orez si fructe:

- 150 gr orez
- 500 ml lapte
- 2 mere
- 1 banana
- 1 para
- 20 gr zahar brun
- 20 gr zahar
- 1 lingura miere

Intr-o prima faza am curatat merele de coaja si de seminte si le-am pus intr-o tava pe hartie de copt, am presarat zaharul brun si le-am bagat la cuptor la copt. Le-am lasat pana s-au rumenit frumos.
Intre timp, am pus orezul in blender pana am obtinut o granulatie fina si l-am pus impreuna cu laptele si zaharul la fiert.
Dupa ce s-a fiert, am adaugat mierea si am amestecat bine. Am lasat la racit.
Am taiat banana rondele, iar para, am curatat-o de coaja si am taiat-o feliute. Intr-un vas (puteti folosi cupe, mai ales daca aveti musafiri) am pus un strat de orez, apoi mere coapte si feliute de para si banana, apoi alt strat de orez, urmat de banane, feliute de para si mere coapte.

Si gata, orezul meu special cu fructe.
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu