Pagini

vineri, 11 ianuarie 2013

Cheesecake cu migdale si caramel


Asa cum spuneam intr-o postare anterioara aici, aveam de gand sa fac si un cheesecake cu migdale si caramel. Normal ca l-am facut, respectand aceeasi reteta. A iesit foarte bun, mai ales ca sosul de caramel l-am facut eu. M-am chinuit un pic recunosc, fiind pentru prima oara si nestiind exact la ce sa ma astept, dar am reusit pana la urma si a iesit chiar bine. Am facut si o cantitate mai mare, din pacate nu am facut poze, ulterior mi-am dat seama, dar data viitoare nu voi mai uita.

Ingrediente cheesecake cu migdale si caramel:

- 200 gr biscuiti
- 100 gr unt
- 500 gr branza dulce proaspata
- 300 gr smantana grasa
- 180 gr zahar
- 4 oua
- vanilie
- fulgi de migdale
- caramel

Am sfaramat biscuitii bine si i-am amestecat cu untul topit. Am pus compozitia intr-o forma cu peretii detasabili. Am bagat tava in frigider pana am prearat crema pentru cheesecake.
Pentru crema de branza, am mixat branza cu zaharul, smantana, ouale si vanilia pentru cateva minute pana am obtinut o compozitie omogena.
Am pus peste blatul de biscuiti crema de branza si am bagat forma la cuptorul incins pentru aproximativ 45 minute - o ora.
Dupa ce am inchis focul, am deschis putin usa cuptorului, lasand cheesecake-ul sa se raceasca in cuptor. Dupa ce s-a racit, am pus deasupra sos de caramel din belsug si am presarat fulgi de migdale.
Cheesecake cu migdale si caramel:
 
 Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu