Pagini

miercuri, 16 ianuarie 2013

Cheesecake cu ciocolata si coacaze

Ma laudam aici (cheesecake) cu o reteta reusita. Da asa este, de aceea am mai repetat-o si in alte combinatii. Intre timp, am testat una, spun eu, mai reusita, dar despre asta intr-o alta postare.

Ingrediente cheesecake cu ciocolata si coacaze:

- 200 gr biscuiti
- 100 gr unt
- 500 gr branza dulce proaspata
- 300 gr smantana grasa
- 180 gr zahar
- 4 oua
- vanilie
- 150 gr coacaze (ale mele au fost congelate)
- 100 gr ciocolata dulce (sau amaruie)
- putin lapte

Am sfaramat biscuitii bine si i-am amestecat cu untul topit. Am pus compozitia intr-o forma cu peretii detasabili. Am bagat tava in frigider pana am prearat crema pentru cheesecake.
Pentru crema de branza, am mixat branza cu zaharul, smantana, ouale si vanilia pentru cateva minute pana am obtinut o compozitie omogena.
Am pus peste blatul de biscuiti coacazele si am turnat apoi crema de branza. Sincer, cred ca mai bine era sa amestec si coacazele in crema pentru ca, punandu-le pe baltul de biscuiti direct, mi s-a parut ca l-au inmuiat putin.
Am bagat forma la cuptorul incins pentru aproximativ 45 minute - o ora. Suprafata se va intari un pic si marginile vor capata o usoara tenta de auriu.
Am lasat cheesecake-ul sa se raceasca in cuptor (astfel evitati craparea suprafetei). Am pregatit si o "crema" (am pus ghilimele pentru ca nu este chiar o crema), adica am taiat ciocolata cubulete, i-am pus putin lapte cald si am topit-o la baim marie.
Dupa ce cheesecake-ul s-a racit, am pus deasupra toppingul de ciocolata.
Cheesecake-ul cu ciocolata si coacaze:


























Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu