Pagini

miercuri, 12 mai 2010

Tarta cu kiwi si ananas

tarta cu kiwi si ananas

Am si uitat de cand am facut tarta asta...in week-endul in care am facut si puiul exotic. Voiam de ceva vreme sa fac si eu o tarta cu fructe si m-am gandit sa le propun prietenelor mele cu ocazia primei sesiuni de gatit sa incercam. Ne-a iesit foarte buna. Am ales sa face tarta cu kiwi si ananas, dar dupa prima experienta, am zis ca o sa mai incercam si alte tarte cu fructe.
Blatul pentru tarta l-am facut noi singure, singurele, ne-am chinuit putin cu el, dar data viitoare sigur nu o sa mai intampinam obstacole.
Pentru blat, am folosit:
- 4 oua
- 3 linguri zahar
- 4 linguri faina
- 2 plicuri zahar vanilat
- putin praf de copt

Alte ingrediente:
- 1 plic de budinca de vanilie Dr. Otker
- kiwi
- ananas

Prima oara, am separat albusurile de galbenusuri. Am pus peste albusuri zaharul vanilat si am batut bine. Am adaugat zaharul peste galbenusuri si am amestecat pana cand zaharul a inceput sa se topeasca.
tarta cu fructe
Am pus galbenusurile peste albusuri, am adaugat si faina si praful de copt si am batut bine.
reteta de tarta cu fructe
Am pus foaie de copt in tava si am adaugat compozitia. Ungeti foaia de copt cu putin ulei, pentru ca noi nu am facut-o si ne-a fost cam greu sa mai desprindem foaia de blat. Am bagat la cuptor la foc potrivit si am lasat pana s-a copt. Am testat cu scobitoarea pentru a fi sigure.
blat pentru tarta
Am facut budinca de vanilie urmarind instructiunile de pe pachet. Am lasat-o sa se raceasaca si am adaugat-o peste blat. Am taiat fructele si le-am pus deasupra budincii. Tarta cu kiwi si ananas, dupa cum se poate vedea:
tarta cu kiwi si ananas
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu