Pagini

miercuri, 30 iunie 2010

Prajitura cu banane, alune si ciocolata

prajitura cu banane, ciocolata si alune

Aceasta reteta este luata tot de pe blogul Ama in bucatarie, initial am spus sa nu o public, pentru ca nu mi-a iesit nici pe departe ca a ei, dar pentru ca gustul a fost super bun, am zis de ce nu. Am adaptat eu pe ici pe colo si am tras niste concluzii. Biscuitii trebuiau lasati putin sa se lege unii de altii pentru ca la mine nu s-a intamplat lucrul asta din prima ( initial se faramau, a doua zi au fost super), iar bananele trebuiau caramelizate in putin unt cu zahar pentru a nu se usca precum ale mele.

Ingrediente prajitura cu banane, alune si ciocolata:

- 300 gr biscuiti normali
- 100 gr zahar
- 50 gr cacao
- 150 gr unt
- 2 banane
- esenta rom
- 1 ciocolata pentru decorat (eu am pus una cu lapte)
- alune decojite fara sare

Reteta este foarte simpla. Se farama biscuitii bine (eu i-am bagat in robotul de bucatarie). La fel am procedat si cu alunele. Se topeste untul.
Am amestecat dupa biscuitii cu zahar, cacao, untul topit, alunele si esenta de rom.
compozitie prajitura cu ciocolata
Compozitia am pus-o intr-o tava si am bagat-o la cuptorul incins pentru 15 minute.
prajitura cu ciocolata
Am taiat bananele feliute si ciocolata cubulete.
Am adaugat peste compozitie bananele si ciocolata si am mai bagat la cuptor 15 minute.
prajitura cu banane si alune
Iata si prajitura mea cu banane, alune si ciocolata. Cum spunea si Ama (ca sa ma incurajeze) gustul conteaza.
prajitura cu ciocolata si alune
prajitura cu banane si ciocolata
prajitura cu banane, ciocolata si alune
O sa mai incerc reteta aceasta si altadata, poate imi iese mai bine la capitoulul aspect, pentru ca de gust nu am de ce sa ma plang, a fost delicioasa.

Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu