Pagini

luni, 21 iunie 2010

Tortellini cu piept de pui

tortellini cu piept de pui

Este un fel de paste pe care nu l-am mai facut pana acum. De fapt, am adaptat putin reteta de tortellini pe care o faceam si am inlocuit kaizer-ul cu carne de pui. A iesit la fel de bun.

Ingrediente pentru tortellini cu piept de pui:

- 1 punga tortellini cu ciuperci
- 1 piept de pui marisor
- 6 ciuperci proaspete mai mari
- 250 gr cascaval
- 150 gr smantana
- oregano
- sare

Am pus tortellini la fiert si i-am lasat pana cand s-au fiert.
tortellini cu ciuperci
Am taiat cubulete pieptul de pui si ciupercile si le-am pus pe foc la rumenit in putin ulei. am condimentat cu sare, piper si oregano.
ciuperci si piept de pui tortellini
pui si ciuperci pentru tortellini
Am dat cascavalul prin razatoare si am amestecat cu smantana.
sos tortellini cu pui
Dupa ce s-au fiert tortellini, am scurs apa si am adaugat carnea de pui, ciupercile si sosul de smantana cu cascaval.
tortellini cu piept de pui la cuptor
tortellini cu pui
Am bagat la cuptor pentru 5 minute.
tortellini cu ciuperci si pui
Gata si reteta de tortellini cu piept de pui.
tortellini cu piept de pui
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu