Pagini

vineri, 30 iulie 2010

Pui chinezesc cu legume

pui chinezesc cu legume

Puiul chinezesc cu legume a fost prima reteta cu care mi-am uimit prietenii. Am vazut-o la televizor, gatita de o vedeta (nu mai tin minte exact cine era, stiu ca era pe acasa). Am notat rapid si am facut-o cu prima ocazie. Si pentru ca rezultatul a fost delicios, am repetat isparava de cate ori am putut.
Ingrediente pui chinezesc cu legume:

- 500 gr piept de pui
- ciuperci (eu am folosit urechi de lemn dar pot fi folosite si ciuperci obisnuite)
- 1 ardei verde
- 1 ardei galben
- 1 ardei rosu (se poate folosi si gogosar)
- 2 cepe
- 3 morcovi
- ulei
- sos de soia
- sare, piper

Am spalat puiul si l-am taiat bucatele. Am pus peste sos de soia si l-am lasat 15 minute.
pui in sos de soia
Am curatat si am spalat legumele. Am taiat ceapa fasiute, ardeiul cubulete si morcovul rondele.
legume pentru pui chinezesc
Am rehidratat ciupercile. (vezi aripioare picante chinezesti)
Am pus putin ulei in wok, cand acesta s-a incins am adaugat puiul si am lasat sa se fragezeasca si sa capete o nuanta maronie.
pui chinezesc in sos
Am adaugat legumele si ciupercile si am mai lasat putin pe foc. Sa nu se lase mult sa se inmoaie legumele, acestea trebuie sa ramana fragede.
pui cu legume chinezesc
Rezultatul final pui chinezesc cu legume:

Am servit cu orez cu ou.
pui chinezesc cu legume
Pofta buna1 Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu