Pagini

marți, 23 februarie 2010

Aripioare picante (chinezesti)

In week-end am decis cu prietenii mei sa ne jucam de-a bucatarii, bine mai mult cu fetele decat cu baietii, deci corect ar fi fost de-a bucataresele. Am pregatit niste aripioare picante si nu asa fara niciun efort, pentru ca ingredientele de care am avut nevoie au implicat un drum pana la Dragonul Rosu.
Asadar am folosit (cantitatile au fost mari, dar se adapteaza, noi am fost ceva guri de hranit):

- aripioare de pui deja taiate (2 caserole)
- 3 ardei grasi mari rosii
- 4 cepe medii
- 3 morcovi maricei
- urechi de lemn
- 3 linguri sos soia
- 3 linguri sos picant
- 100 ml apa
- ardei iute
- sare

Am spalat aripioarele si le-am pus la prajit in ulei.
aripioare picante
Am rehidratat ciupercile in apa clocotita. Aici a fost o mica aventura pentru ca nemaifacand niciodata asa ceva, cantitatea pe care am pus-o a fost cam mare. Asa ca aveti grija ca se umfla :).
Inainte:
ciuperci urechi de lemn
Dupa:
urechi de lemn
Am curatat legumele.
legume aripioare picante
Am taiat morcovii rondele, ceapa julien si ardeiul in patrate nici foarte mari, nici foarte mici. Le-am pus la prajit in putin ulei intr-un wok.
aripioare cu legume
Dupa ce s-au perpelit putin, am adaugat sosul de soia, sosul picant, apa, ardeiul iute si sare.
condimente aripioare picante
legume aripioare chinezesti
Le-am lasat la fiert putin, insa nu foarte mult, astfel incat legumele au ramas putin tari. Am adaugat aripioarele si ciupercile (urechile de lemn) si le-am mai lasat pe foc cateva minute. Am mai pus si niste sare si ardei picant pentru ca, asa cum am spus, cantitatea a fost destul de mare.
aripioare chinezesti picante
aripioare picante chinezesti
Am mancat cu vestitul orez chinezesc.
aripioare picante cu orez
Pofta buna! Si blondele gatesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu