Pagini

vineri, 12 februarie 2010

Ciorba de pui

Simplu ca buna ziua :). Am preparat aceasta ciorba de pui intre doua evenimente, dar, cu toate acestea, a iesit foarte buna. Am avut nevoie de:

- 1 pui
- 2 morcovi
- 1 ardei
- 1 ceapa
- 2 cartofi medii ca marime
- 1 pastarnac
- suc de rosii sau bulion
- fidea sau taitei
- 1 l bors
- 1 ou
- leustean si patrunjel

Am spalat puiul si l-am taiat bucati pentru ciorba. Am pus apa intr-o oala cat sa treaca putin peste bucatile de pui. Aveti grija cata apa adaugati ca sa aveti loc si pentru bors :). L-am lasat sa dea in fiert si am luat spuma. Am adaugat legumele taiate, mai mari sau mai mici, dupa preferinta. Eu, spre exemplu, am taiat ceapa mica de tot, ca sa nu se mai simta dupa fierbere si am lasat pastarnacul in bucati mari pentru a-l putea scoate dupa. Nu uitati sa adaugati sare si niste vegeta, dupa gust.
Cand legumele sunt aproape fierte se adauga sucul de rosii sau bulionul si fideaua. Se mai lasa la fiert pana se fierbe fideaua. Se adauga borsul si oul batut amestecand continuu. Se pun si leusteanul si patrunjelul si se lasa sa mai dea in clocot inca o data.
Si gata, nu e asa complicat sa faci o ciorba de pui, nu?

ciorba pui
ciorba de pui
ciorba de pui cu taitei
ciorbita de pui
ciorba
Pofta buna! Da, da si blondele gatesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu