Pagini

joi, 25 februarie 2010

Banane si mere prajite

M-am specializat in retete de dulciuri cu banane. De data asta, am incercat banane si mere prajite, bineinteles si cu putina ciocolata. Este o reteta foarte simpla.
Am folosit :

- 1 banana
- 1 mar
- 2 linguri zahar
- 50 gr unt
- nuci
- putin lapte
- ciocolata (eu am folosit 6 cuburi)

Am curatat banana si marul de coaja. Am taiat banana rondele si marul cubulete.
banane si mere
Am pus zaharul si untul intr-o tigaie.
zahar cu unt
Le-am lasat pana s-a topit untul si s-a caramelizat zaharul.
zahar banane prajite
Am adaugat banana si marul in tigaie peste zahar.
banane si mere cu zahar
Le-am lasat pana s-au inmuiat putin.
Am pus la topit in baie de aburi ciocolata cu foarte putin lapte si am lasat-o pana cand a devenit lichida.
ciocolata banane prajite
Am servit bananele si merele fie doar cu sosul de ciocolata, fie cu nuci pe deasupra.
banane si mere prajite
fructe prajite cu ciocolata si nuci
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu