Pagini

marți, 2 martie 2010

Spaghete bolognese

M-am decis putin mai greu sa fac spaghete bolognese pentru ca nu prea ma pricep la alegerea carnii tocate. M-am descurcat insa si am achizitionat o caserola de carne de vitel de lapte, care s-a dovedit a fi foarte buna. Sosul pentru pastele bolognese l-am preparat acasa, nu l-am cumparat direct de la supermarket. Acestea sunt ingredientele pe care le-am folosit (atat spaghetele cat si sosul pentru bolognese):

- 1 punga spaghete (eu am folosit cam 3 sferturi pentru cantitatea facuta)
- 1 caserola carne de vita (600 gr a avut)
- un borcan sau o cutie de rosii in bulion
- 1 ceapa
- 250 ml apa
- sare si piper

Am pus carnea de vita cu sare si piper in putin ulei la prajit.
carne paste bolognese
Am taiat ceapa marunt si am pus-o in alta tigaie la prajit in putin ulei. Am lasat-o pana a devenit aurie.
sos paste bolognese
Dupa ce carnea si-a schimbat culoarea, am adaugat ceapa deasupra, putina sare si mai mult piper.
sos spaghete bolognese
Am pus sosul de tomate si apa si am lasat la fiert pana sosul de bolognese a scazut si s-a ingrosat.
sos bolognese
Am pus la fiert spaghetele in apa cu putina sare si putin ulei si le-am lasat cateva minute.
spagheti bolognese
Dupa ce s-au fiert, am scurs apa si am adaugat sosul mai lasand un minut pe foc, amestecandu-le continuu.
paste bolognese
Le-am servit calde. Se poate adauga parmezan deasupra, dar mie imi plac mai mult fara.
spaghete bolognese
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu