Pagini

marți, 9 martie 2010

Peste cu legume la cuptor

Am spus sa mai schim putin meniul, sa mai renunt la pui si sa gatesc si niste peste. Reteta de peste cu legume am facut-o in week-end, de fapt, de cele mai multe ori gatesc in week-end, pentru ca in timpul saptamanii nu prea am cand. Pentru ca era vorba de peste cu legume, am zis sa testez si cadoul meu de 8 martie si anume pe dnul robot. A fost distractiv.
Daca va decideti sa pregatiti peste cu legume la cuptor, aveti nevoie de:

- peste file
- 3 morcovi medii
- 2 ardei mari
- 1 vanata medie
- 2 cepe medii
- 3 rosii medii
- 1 ceasca de vin alb
- cimbru
- sare

Am curatat pestele si le-am spalat. Am curatat legumele. Ceapa am taiat-o marunt si am prajit-o in putin ulei pana a devenit aurie. Am taiat morcovii si vanata rondele, ardeii si ciupercile fasiute. Am pus in aceeasi tigaie in care am prajit ceapa vinetele si morcovii in putin ulei si le-am lasat cateva minute, dupa care am adaugat si ardeiul si ciupercutele, sare si foarte, foarte putina apa si le-am lasat pe foc in jur de 10 minute.
peste cu legume
In timp ce cuptorul se incalzea, eu am pus intr-o tava unsa cu putin ulei legume cat sa acopere fundul tavii, apoi pestele peste care am presarat putin cimbru. Am adaugat restul de legume deasupra. Am taiat rosiile rondele si le-am adaugat si pe acestea. Peste am pus cescuta de vin si am bagat la cuptor.
peste la cuptor
Rezultatul se vede in pozele de mai jos. Gustul a fost deosebit.
peste cu legume la cuptor
peste la cuptor cu legume
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu