Pagini

luni, 15 martie 2010

Orez cu legume

orez cu legume
Orezul cu legume l-am facut pentru garnitura asa ca aceasta reteta face parte din categoria retete de orez cu bobul lung. Spun categoria, pentru ca am incercat sa prepar orezul in diferite variante. Fiind ambalat in pungute, se fierbe usor, nu se lipeste, e simplu de preparat. Deci de data asta a fost orez cu legume (cantitatea de mai jos este pentru 2-3 portii):

- 125 gr orez cu bobul lung
- 1 morcov
- 1 ardei gras
- 1 ceapa
- jumatate cutie de porumb boabe
- sare, delikat

Am pus ceapa la prajit in putin ulei si am lasat-o pana a devenit aurie.
ceapa orez cu legume
Am pus apoi in tigaie morcovii taiati cubulete si i-am lasat putin pe foc.
morcovi orez cu legume
Am adaugat ardeiul, taiat marunt si am lasat pana s-au pereplit in ulei.
ardei orez cu legume
Am pus orezul la fiert. Dupa ce l-am lasat pe foc respectand timpul de fierbere indicat pe pachet, l-am pus intr-o oala, am adaugat sare si delikat dupa gust, legumele si porumbul.
Si gata orezul cu legume.
orez cu legume
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

2 comentarii:

  1. Adevarat graiesti!

    Uite-asa reabilitam noi reputatia blondelor! Ar trebui sa ne (ras)plateasca gagicile cumva :)))

    Spor la treaba! Imi place ce vad aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci mult.
    Tu ai fost sursa mea de inspiratie pentru alegerea numelui acestui blog.
    Asa e cu blondele, gandesc, gatesc, conduc chiar ministere :)))

    RăspundețiȘtergere