Pagini

duminică, 7 martie 2010

Pulpe de pui cu vin la cuptor

Reteta de pulpe de pui cu vin la cuptor este o reteta simpla, usor si rapid de preparat. Eu am adaugat doar cartofi langa pulpele de pui, dar se mai pot pune si cateva fasiute de ardei sau cateva ciuperci.
Pentru reteta de pulpe de pui cu vina am folosit:

- 5 pulpe de pui
- 2 cartofi medii
- 1 pahar de vin
- ulei
- sare, piper, delikat
- oregano
- condimente pentru pui

Am spalat bine pulpele de pui. Am pus putin ulei intr-o tava, am dat pulpele pe o parte si pe cealalta prin uleiul din tava. Le-am condimentat cu sare, piper, oregano si condimente pentru pui si le-am bagat in cuptorul incalzit in prealabil.
pulpe de pui la cuptor
Le-am lasat putin sa se "prajeasca" in ulei.
pulpe de pui cu vin
Am adaugat cartofii, am presarat putin delikat si oregano si pe acestia, am pus si vinul si am bagat din nou la cuptor.
pulpe de pui cu cartofi
Am lasat pana s-au facut cartofii si s-au rumenit pulpele de pui.
pulpe de pui cu vin la cuptor
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu