Pagini

miercuri, 24 martie 2010

Couscous simplu

Cand am gatit puiul cu masline verzi si stafide, m-am gandit si la o garnitura, cum era si normal. De gandit, m-am gandit eu la couscous, numai ca, am uitat sa-l cumpar cand am fost la supermarket. Asa ca, mai tarziu cand mi-am adus aminte, nu am avut de unde alege si l-am cumparat pe cel de jos din poza.
couscous paste
In general, couscous-ul este un tip de paste de marime mica, al meu a fost mai mult ca un orez cu bobul mare, dar pana la urma a iesit foarte bun si a mers de minune cu puiul. Am cautat pe internet ( cum era si normal) sa vad cum il mai gatesc si alte gospodine dar m-am decis pana la urma sa raman la varianta de couscous simplu. Am vazut de asemenea ca pentru varianta de couscous prefiert se foloseste aceeasi cantitate de apa. Eu am lasat couscous-ul la fiert pe foc si de aceea am pus o cantitate dubla de apa.
Am folosit:

- 1 pahar jumate de couscous (pahar de 200 ml)
- 3 pahare de apa
- 1 ceapa
- 1 lingura jumate de ulei
- 1 cub Knorr de gaina
- putin unt

Am taiat ceapa marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie.
ceapa couscous
Am pus apa si cubul Knorr la fiert. Nu am mai pus sare pentru ca nu a mai fost necesar.
fierbere couscous
Am spalat couscous-ul si cand apa a inceput sa fiarba l-am adaugat in oala impreuna cu ceapa si uleiul.
cum sa fierbi couscous
Am fiert la foc mediu pana a scazut apa si s-a facut couscous-ul. Am pus la sfarsit o lingura de unt si am amestecat.
couscous simplu
A iesit foarte bun si de aceea, cred ca voi incerca si un couscous cu ciuperci.
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu