Pagini

joi, 18 martie 2010

Paste cu ton

Imi place tonul in multe combinatii si multe din aceste combinatii sunt usor de preparat. Asa sunt si pastele cu ton. Se prepara rapid si sunt foarte bune. Se pot folosi mai multe feluri de paste, eu am ales fusilli tricolore ca aveau un aspect dragut. Asadar urmeaza ingredientele pentru reteta de paste cu ton:

- jumatate cutie de paste
- 1 conserva ton maruntit in ulei
- 250 ml rosii in suc
- 1 ceapa
- 1 ardei gras
- ulei
- putin vin alb
- sare, piper

Am curatat ceapa si ardeiul, am taiat ceapa marunt si ardeiul putin mai mare si le-am pus la calit in putin ulei.
legume paste cu ton
Le-am lasat putin si am adaugat rosiile maruntite, sare si piper si putin vin. Le-am lasat sa fiarba la foc mic 15-20 de minute.
sos paste cu ton
Dupa ce sosul a fost gata, l-am scos intr-un castron si am adaugat peste tonul (scurs de ulei), amestecand.
sos de ton pentru paste
Intre timp am pus si pastele la fiert cu putina sare si foarte putin ulei sa nu se lipeasca intre ele, respectand timpul indicat pe pachet.
paste fusilli tricolore
Nu am amestecat sosul cu pastele, le-am lasat separat pentru ca fiecare sa isi puna cat doreste.
Le-am mancat cu cascaval ras deasupra.
paste cu ton
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu