Pagini

duminică, 28 martie 2010

Pui cu rozmarin

pui cu cartofi ciuperci si rozmarin la cuptor
Puiul cu rozmarin, cartofi si ciuperci l-am gatit mai demult dar cum nu am mai avut timp deloc de postat retete, asta a fost, pun online reteta acum la miezul noptii. Inca de la inceput trebuie sa mentionez ca daca va plac aromele puternice, atunci puteti face puiul cu rozmarin proaspat, daca nu, optati pentru rozmarinul uscat. Eu am folosit proaspat dar mi s-a parut un picut cam aromat. Acum, fiecare cu gusturile lui.
Pentru reteta de pui cu rozmarin, cartofi si ciuperci am folosit:

- 5 pulpe de pui dezosate
- 5 cartofi de marime medie
- 6 ciuperci proaspete mari
- rozmarin proaspat
- ulei de masline
- sare, piper
- condimente pentru pui
- ierburi de Provence

Am pus intr-un castron ulei de masline, rozmarin maruntit, sare, piper si ierburi de Provence. In acest amestec am adaugat carnea de pui si am lasat-o o jumatate de ora la frigider.
pui cu rozmarin la cuptor
Am curatat si spalat cartofii, i-am taiat rondele si i-am asezat intr-o tava unsa cu ulei de masline. Am tocat marunt acele de la 2 fire de rozmarin proaspat si am pus peste cartofi. Ciupercile le-am taiat feliute si le-am pus si pe ele deasupra cartofilor.
Am adaugat in tava carnea, uleiul cu condimente si am pus si apa (putin peste sfertul tavii). Am acoperit cu folie si am bagat la cuptor. Am lasat 30 de minute. Dupa, am scos folia, am adaugat si condimentele pentru pui si am mai bagat la cuptor inca 15 minute.
pui cu cartofi ciuperci si rozmarin
Rezultatul final pentru puiul cu rozmarin, cartofi si ciuperci la cuptor:
pui cu cartofi ciuperci si rozmarin la cuptor
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu