Pagini

duminică, 4 aprilie 2010

Paste arabiata

penne arabiata
Am cam ramas in urma din nou cu publicarea retetelor. Reteta de paste arabiata am facut-o pentru ca in saptamana dinaintea Pastelui m-am ambitionat sa tin si eu post si am reusit. Ca sa mai diversific meniul pe baza de legume, m-am gandit sa fac aceste paste arabiata, care se fac rapid. Si cum italienii folosesc penne pentru arabiata, cu penne am gatit si eu. Ingredientele sunt putine:

- 400 gr paste (eu am folosit penne, asa cum ziceam)
- 400 gr rosii in sos tomat
- 4 linguri ulei de masline
- 2 catei de usturoi
- ardei iute
- sare, piper, busuioc

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa curat si sa tai marunt usturoiul. Intr-o tigaie mai mare am pus uleiul la incins, am adaugat usturoiul si ardeiul iute si am lasat putin pe foc.
sos paste arabiata
Am adaugat apoi rosiile si sosul, sare, piper si putin busuioc. Rosiile trebuie taiate marunt, eu am avut norocul sa le cumpar gata taiate, asa ca le-am adaugat direct.
sos arabiata
Intre timp am pus apa la fiert pentru penne. Cand aceasta a dat in clocot, am adaugat pennele, putina sare si putin ulei si le-am lasat pana s-au fiert.
penne cu sos arabiata
Cand sosul a scazut si s-a ingrosat, am adugat pastele (fara apain care le-am fiert, bineinteles) si am mai lasat foarte putin pe foc.
paste arabiata
Imaginea din farfurie a pastelor arabiata:
penne arabiata
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu