Pagini

miercuri, 21 aprilie 2010

Chec pizza aperitiv

reteta chec pizza
Nu am mai gatit checul cu gust de pizza de foarte mult timp. I se spune chec pentru ca se face in forma de chec dar in rest are ingredientele pe care le pui la pizza. Reteta de chec pizza o am de la sefa mea, nu stiu altii cum il prepara, ca nu am mai cautat pe net, eu il fac dupa reteta ei si iese foarte bun.
Ingrediente chec pizza:

- 5 oua
- 1 cana faina (250 gr)
- 1 ardei
- 1 ceapa
- kaizer
- cascaval
- masline
- ciuperci
- sare, piper
- 1/2 pliculet praf de copt

Trebuie sa spun inca de la inceput ca nu am pus cantitati la unele ingrediente, pentru ca fiecare e liber sa le aleaga, atat ingredientele, cat si cantitatea. Cat am folosit eu, vedeti in poza de mai jos:
ingrediente pentru chec aperitiv
Asadar, intai si intai, am taiat kaizerul, cascavalul, ciupercile, ardeiul, ceapa si maslinele bucatele.
Am pus intr-o tigaie la prajit cu foarte putin ulei, kaizerul, ceapa, ciupercile si ardeiul. Le-am lasat sa se perpeleasca la foc mic.
ingrediente chec pizza
Pentru aluat, am separat albusurile de galbenusuri. Albusurile le-am batut bine, bine si am frecat si galbenusurile.
ingrediente aluat chec pizza
Am incorporat amestecand incet galbenusurile in albusuri.
oua pentru chec pizza
Am adaugat faina, tot amestecand incet si preaful de copt stis in zeama de lamaie. Aluatul obtinut trebuie sa aiba consistenta unui aluat de clatite mai gros (sper sa se vada cam cat e de gros in poza).
aluat chec aperitiv
Am adaugat peste aluat toate ingredientele: kaizerul, cascavalul, ciupercile, ardeiul, ceapa si maslinele, sare si piper.
aluat pentru chec pizza
Am uns o forma de chec cu unt si am turnat aluatul. Daca aveti la indemana, puteti folosi hartie de copt, este mai practic.
aluat chec pizza in forma
Am bagat la cuptorul incalzit si am lasat pana s-a copt. Am facut testul scobitoarei pentru a-mi da seama, atunci cand scobitoarea iese curata din aluat, inseamna ca s-a copt.
reteta chec pizza
Si gata si reteta de chec pizza.
Pofta buna! Si blondele gatesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu