Pagini

miercuri, 14 aprilie 2010

Morcovi in suc de portocale


Morcovii in suc de portocala sunt chiar deliciosi, o sa-i folosesc des ca si garnitura.

Ingrediente morcovi in suc de portocale:

- 500 gr morcovi
- 1 portocala
- 1 lingura miere
- ulei de masline
- busuioc
- sare, piper


Morcovii in suc de portocale i-am folosit ca si garnitura. Am curatat si am spalat morcovii, dupa care i-am taiat rondele. I-am condimentat cu sare si piper si i-am pus intr-o tigaie pe foc in putin ulei de masline. I-am lasat sa se rumeneasca putin fara capac, apoi am adaugat capacul si am lasat 5 minute la foc mic.
morcovi cu miere
Am stors o portocala (pun aici poza cu castronasul pentru a vedea cam ce cantitate am folosit eu) si am pastrat si pulpa, nu am strecurat sucul.
suc de portocale
Am adaugat peste morcovi sucul de portocale, o lingura de miere si busuioc si am mai lasat pe foc cam 5 minute, fara capac.
morcovi cu miere si portocale

Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu