Pagini

marți, 27 aprilie 2010

Pui cu legume la cuptor

pui cu legume la cuptor

Week-endul asta am fost harnica si cred ca si week-endul viitor voi fi sau cel putin asa mi-am propus. Reteta de pui cu legume la cuptor am mai gatit-o si altadata, atunci am facut-o cu vin, acum am facut-o cu bere. A iesit buna de fiecare data, dar sincer, daca ar fi sa aleg, as alege pui cu legume la cuptor cu vin.
Ingrediente reteta pui cu legume la cuptor:

- 500 gr piept de pui
- 6 cartofi mici (sau 3 mari)
- 2 morcovi
- 1 ardei
- 1 ceapa
- 2-3 catei de usturoi
- 5 linguri ulei de masline
- 200 ml vin alb sau bere
- ierburi de Provence (se pot folosi si alte condimente)
- sare, piper

Am curatat legumele si le-am taiat: cartofii in bucati mai mari, morcovii rondele si ardeiul, patratele.
legume pui la cuptor
Am spalat pieptul de pui si l-am taiat in bucati mai mari. Am pus intr-o tava o folie mai mare pentru a putea acoperi dupa, ingredientele din tava. Am pus in tava legumele si puiul.
reteta pui la cuptor
Am pregatit si sosul care trebuie adaugat peste. Am pisat usturoiul, am adaugat sare si putin ulei de masline si am frecat usturoiul. Am adaugat si restul de ulei, ceapa tocata marunt, berea si condimentele.
sos pentru pui la cuptor
Am turnat sosul peste pui si legume si am strans folia acoperind toata compozitia din tava si avand grija sa nu se rupa.
pui la cuptor
Am bagat 45 de minute la cuptor.
pui cu legume la cuptor
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu