Pagini

vineri, 9 aprilie 2010

Salata bulgareasca

salata bulgareasca
Nici salata bulgareasca nu am preparat-o recent dar nu am apucat sa trec aici mai nimic. Nu am mai gatit de o saptamana, incepe sa imi lipseasca, dar prepar week-endul asta o specialitate, se cere deja. Reteta nu este complicata, este o salata simpla si usor de preparat. Mai trebuie sa mancam si salate. Pentru salata bulgareasca:

- 2 rosii
- 1 castravete
- 2 oua fierte
- branza
- masline
- sare, piper

ingrediente salata bulgareasca
Cred ca o sa fie cea mai scurta reteta pe care am publicat-o pana acum pentru ca nu trebuie decat sa asamblezi ingredientele. Am spalat rosiile si castravetii si le-am taiat, rosiile feliute si castravetii rondele.
Am fiert ouale bine, le-am curatat si le-am taiat rondele.
Am pus totul intr-un castron, am adaugat si maslinele si branza. Branza am faramitat-o pentru ca era branza sanatoasa de oaie. Din aceasta cauza nu am mai adaugat sare, ci doar putin piper si un strop de ulei de masline.
reteta salata bulgareasca
Am amestecat si gata si salata bulgareasca. Se poate adauga si sunca de pui, daca doriti, eu am preferat fara.
Spor la salate ca vine sezonul.
salata bulgareasca
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Un comentariu: