Pagini

duminică, 4 aprilie 2010

Couscous cu ciuperci

Cand am gatit couscous-ul simplu, am zis ca o sa incerc sa prepar si unul cu ciuperci. Prepararea a implicat aproape aceleasi operatiuni pentru ca am folosit tot din couscous-ul cumparat atunci. Sa repetam totusi...ingredientele intai:

- 1 pahar jumate de couscous (pahar de 200 ml)
- 3 pahare de apa
- 300 gr ciuperci proaspete
- 1 ceapa
- 1 lingura jumate de ulei
- 1 cub Knorr cu legume
- putin unt

Am spalat si am curatat ciupercile. Le-am taiat feliute, pentru ca nu au fost foarte mari si le-am pus impreuna cu ceapa taiata marunt intr-o tigaie. Le-am lasat pana s-au calit.
ciuperci si couscous
Am pus apa si cubul Knorr cu legume la fiert. La fel ca data trecuta, nu am mai pus sare mai tarziu pentru ca nu a mai fost necesar.
cum sa fierbi couscous
Am spalat couscous-ul si cand apa a inceput sa fiarba l-am adaugat in oala impreuna cu ceapa si ciupercile.
reteta couscous cu ciuperci
Am lasat la foc mediu pana a scazut apa si s-a facut couscous-ul. Am pus la sfarsit o lingura de unt si am amestecat.
couscous ciuperci
Si gata, asta a fost si couscous-ul cu ciuperci.
couscous cu ciuperci
Pofta buna si nu uitati: si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu