Pagini

marți, 16 februarie 2010

Tortellini al forno (la cuptor)

Aveam in cap de ceva timp sa prepar niste tortellini. In general pregateam multe feluri de paste dar in ultima vreme am facut retete mai complicate :).
Asa ca tot in week-endul care a trecut, dupa o cearta cu un personaj drag mie, mi-am consumat nervii facand niste tortellini al forno sau tortellini la cuptor mai pe romaneste. Am cumparat tortellini cu sunca, dar se pot folosi si alte tipuri iar cantitatile le-am pus dupa ochi, cum se spune. Asadar eu am pus:

- 1 punga tortellini cu sunca
- kaizer
- ciuperci proaspete
- cascaval
- 3 oua
- 1 cutie smantana
- oregano
- sare

Am pus tortellini la fiert si i-am lasat pana cand erau aproape fierti.
tortellini cu sunca
Am taiat cubulete kaizerul si ciupercile si am dat cascavalul prin razatoare.
tortellini cu sunca si ciuperci
Am batut ouale si le-am amestecat cu smantana si cascaval ras.
paste tortellini
Se pun la prajit kaizerul si ciupercile in putin ulei si se adauga oregano.
tortellini la cuptor
Se tapeteaza o oala cu unt, se adauga tortellini, kaizerul, ciupercile, cascaval ras.
tortellini
Se pune deasupra si sosul de smantana, sare dupa gust si se baga la cuptor. Se lasa pana se prind ouale.
paste tortellini la cuptor
Tortellini au iesit foarte buni, cam asa aratau:
tortellini al forno

Pofta buna si nu uitati ca si blondele gatesc :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu