Pagini

joi, 30 septembrie 2010

Pui cu vin si masline

pui cu vin si masline

Reteta de pui cu vin si masline am facut cand am fost in pana de idei. Luna septembrie a fost asociata cu vacanta si dupa cu acomodarea, de aceea nu prea am avut nici idei de gatit si nici prea mult chef, trebuie sa recunosc. De aceea am ales si o reteta rapida pentru ca puiul cu vin si masline a fostusor de pregatit.
Ingrediente pui cu vin si masline:

- 12 copanele de pui
- 100 gr masline
- 1 pahar vin rosu
- 2 linguri ulei
- ierburi de Provence
- condimente pentru pui
- sare si piper

Am condimentat copanelele de pui cu sare, piper, condimente pentru pui si ierburi de Provence. Am pus intr-o tava cele doua linguri de ulei si am adaugat copanelele.
pui cu masline la cuptorLe-am bagat in cuptorul incins in prealabil si am lasat sa se rumeneasca usor.
pui cu masline
Dupa am adaugat vinul si maslinele si am lasat la cuptor pana a mai scazut sosul si puiul s-a facut.
pui cu vin la cuptor
pui cu masline si vin
pui cu vin si masline
Asa cum spuneam usoara si rapida, reteta de pui cu vin si masline.
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu