Pagini

miercuri, 29 septembrie 2010

Salata de fructe

salata fructe

Pentru mine o zi fara fructe este o zi pierduta. Nu prea sunt zile in care sa nu mananc cel putin doua fructe. Pentru ca stau la birou 8-9 ore pe zi, in loc sa rontai biscuiti si ciocolata (se mai intampla si asta destul de des), prefer sa mananc un mar sau o banana. Fructele de obicei variaza in functie de sezon. Am mai improvizat si cate o salata de fructe din cand in cand cu fructele din dotare dar salata de fructe despre care o sa povestesc mai jos am preparat-o acasa. Salata de fructe se poate face folosind ce fructe doriti. Eu in general prefer salata de fructe fara zahar sau alcool, dar se pot pune atat zahar sau miere, cat si rom sau coniac.
Pentru salata de fructe pe care am facut-o, am folosit:

- 1 mar
- 1 para
- 1 piersica
- 3 prune
- struguri albi
- struguri negri
- frisca

Am preparat salata de fructe rapid si usor. Am taiat fructele bucatele, marul si para, le-am curatat de coaja si le-am amestecat intr-un bol. Am lasat putin la frigider.
salata cu fructe
Am servit salata de fructe cu o cupa de frisca deasupra.
salata de fructe
Pofta buna! Si blondele gatesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu