Pagini

joi, 24 martie 2011

Ciuperci taranesti

ciuperci taranesti

Reteta de ciuperci taranesti am pregatit-o acum ceva vreme dar din lipsa de timp, nu am ajuns sa o si public. Sper ca, de acum incolo, sa nu inceapa toate postarile mele cu aceasta fraza. Drept sa spun, mai am cateva retete pe care nu le-am publicat.
Ciupercile taranesti pe care le-am facut pot fi mancate si ca garnitura si simple. Sunt facute cu smantana si verdeata, nimic complicat.
Ingrediente ciuperci taranesti:

- 750 gr ciuperci
- 20 gr unt
- 200 gr smantana
- patrunjel
- sare si piper

Am spalat ciupercile si le-am taiat lamele. Am curatat si am spalat si ceapa. Pe aceasta am tocat-o marunt. Am pus, atat ciupercile, cat si ceapa la calit intr-o tigaie cu unt.
ciuperci taranesti la cuptor
Dupa ce s-au calit bine, le-am pus cu totul intr-o tava (buna de bagat la cuptor).
ciuperci la cuptor
Am pus smantana peste, am potrivit de sare, am adaugat si putin piper si am bagat la cuptor tava cu ciupercile, ceapa si smantana.
ciuperci la cuptor taranesti
Am lasat aproximativ 45 de minute, am scos tava si am presarat deasupra patrunjel tocat marunt.
Ciuperci taranesti:
ciuperci taranesti
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu