Pagini

joi, 24 martie 2011

Crap cu legume la cuptor

crap la cuptor cu legume

Cred ca am mai spus asta, dar simt nevoia sa o repet. Nu imi place carnea cruda, textura si mirosul ei, iar de peste ce sa mai spun. Dar pentru ca imi place pestele gatit si pentru ca nu am vrut sa cumpar peste congelat, m-am decis sa fac un crap cu legume la cuptor si sa cumpar crap proaspat. Am achizitionat 1 kg de crap proaspat si m-am pus pe treaba.
Ingrediente crap cu legume la cuptor:

- 1 kg file de crap
- 2 rosii cherry
- 1 rosie
- 2 cepe
- 1 ardei rosu
- 1 morcov
- 1 lamaine
- 250 ml vin alb
- putin ulei
- patrunjel
- sare si piper

Am pregatit crapul cu legume la cuptor relativ repede. Mai intai m-am ocupat de legume pe care le-am curatat, le-am spalat si le-am taiat dupa cum urmeaza: morcovul rondele, rosiile feliute, ardeiul si ceapa julienne.
legume pentru crap la cuptor
Am spalat bine fileurile de crap si le-am pus intr-o tava. Aveti grija ce fel de tava alegeti pentru ca trebuie puse si legumele.
crap la cuptor
Am pus, asa cum mentionam, legumele taiate in jurul pestelui.
crap cu legume
Am adaugat uleiul si vinul deasupra. Am presarat si sare si piper si am bagat tava cu crapul cu legume la cuptor (acesta era incins).
crap cu legume si vin
Inainte cu 5 minute de oprirea focului, am pus deasupra crapului, lamaia taiata feliute si am presarat patrunjel tocat marunt.
crap si legume la cuptor
Am lasat crapul cu legume la cuptor la foc potrivit aproximativ 40 de minute.
crap la cuptor cu legume
Am servit cu cartofi natur.
crap cu legume la cuptor

Pofta buna! Si blondele gatesc!

2 comentarii: