Pagini

joi, 10 martie 2011

Cartofi cu carnaciori la cuptor

cartofi cu carnaciori la cuptor

Intr-o zi la birou, colegii mei Roxana si Ionut mancau cartofi cu carnaciori la cuptor si miroseau asa bine si erau asa buni, incat primul lucru pe care l-am gatit a fost, normal, cartofi cu carnaciori la cuptor. Daca nici acestia nu sunt usor de facut, atunci nimic nu mai e.
Ingrediente cartofi cu carnaciori la cuptor:

- 4 cartofi
- 3 carnaciori oltenesti
- putin ulei de masline
- sare si piper

Am curatat cartofii, i-am spalat si i-am taiat rondele. Am pus putin ulei de masline intr-un vas termorezistent cu capac, am adaugat cartofii, am pus si sare si piper si am amestecat bine.
cartofi la cuptor
Am bagat vasul termorezistent acoperit la cuptor si am lasat pana cand cartofii s-au facut, fara sa se rumeneasca.
cartofi condimentati la cuptor
Carnaciorii i-am taiat si i-am prajit in putin ulei.
carnaciori pentru cartofi la cuptor
Am pus carnaciorii peste cartofi si am mai lasat vasul fara capac cca 5 minute in cuptor pana cand cartofii s-au rumenit.
cartofi cu carnaciori
Rezultatul final cartofi cu carnaciori la cuptor:
cartofi cu carnaciori la cuptor
Am mancat cu salata de varza.
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu