Pagini

joi, 1 martie 2012

Aripioare cu legume la cuptor

Reteta de aripioare cu legume la cuptor a fost o improvizatie de moment. Pentru ca luasem destul de multa carne de pui pentru ciorba si mai avem si legume, m-am decis sa improvizez rapid ceva, ceva care a iesit absolut delicios.

Ingrediente aripioare cu legume la cuptor:

- 6 aripioare de pui
- 2 cartofi
- 1 morcov
- 1 ardei
- 2 catei de usturoi
- 1 manunchi de brocoli
- 4 rosii cherry
- suc de rosii
- putin ulei
- sare si piper

Am mers cumva pe principiul: "arunca totul intr-o oala si baga la cuptor". Am curatat toate legumele si le-am spalat bine (la fel si aripioarele de pui), le-am taiat cam cum am apucat. Am pus putin ulei intr-o cratita, am pus aripioarele si cam toate legumele, mai putin rosiile si brocoli. Am condimentat cu sare si piper.
Am adaugat si suc de rosii cat sa fie la nivelul ingredientelor din cratita si am bagat la cuptor.

Cand sucul de rosii a mai scazut si legumele erau aproape facute (au stat peste 30 de minute la cuptor), am adaugat si rosiile cherry taiate jumatati si buchetul de brocoli desfacut.
Am mai lasat la cuptor cam 10 minute si am oprit.
Super delicios.
Pofta buna! Si blondele gatesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu