Pagini

luni, 5 martie 2012

Budinca de paste cu pui si masline verzi


Dupa reusita cu budinca de paste cu brocoli si morcov, am decis sa combin si alte ingrediente. Acestea au fost carne de pui si masline verzi. Pentru cei carora le place carnea, probabil le va placea mai mult aceasta budinca, eu am preferat-o pe cea cu brocoli si morcov.

Ingrediente budinca de paste cu pui si masline verzi:

- 250 gr spaghete
- 4 oua
- 200 gr smantana
- 300 gr carne tocata de pui
- 150 gr masline verzi tocate
- 150 gr telemea
- putin unt
- sare si piper

Am folosit aceleasi bavette de la Barilla pe care le-am folosit si pentru cealalta budinca, de fapt am folosit celalata jumatate de cutie. La fel, le-am rupt bucati si le-am pus la foc in apa cu sare si putin ulei respecatand tipul de fierbere de pe pachet. Intre timp am pus intr-o tigaie cu foarte putin ulei incins carnea de pui. Am sarat si am piperat si am lasat putin pe foc, pana cand carnea si-a schimbat culoarea.
Am pregatit si sosul intr-un castron. Am batut ouale cu smantana, am adaugat si telemeaua data prin razatoarea mare si am amestecat bine.

 
Am scurs pastele bine si in oala in care au fiert am pus apoi peste paste carnea de pui si maslinele verzi.
  
Am uns cu unt un vas termorezistent si am pus amestecul de paste. Am turnat peste si sosul de smantana si am bagat la cuptor.
Am lasat 30-40 minute pana s-a rumenit frumos deasupra.
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Un comentariu: