Pagini

duminică, 12 februarie 2012

Budinca de paste cu brocoli si morcov

 

Am pregatit reteta de budinca de paste cu brocoli si morcov acum doua saptamani si nu am avut timp sa o public, mai ales ca mai am destule retete pe care le-am facut si pe care nu am apucat sa le pun si pe blog. Insa pentru ca prietena si viitoarea mea fina Aura are de gand sa o prepare si ea astazi , m-am gandit sa ii fiu de ajutor si sa o public rapid.

Ingrediente budinca de paste cu brocoli si morcov:

- 250 gr spaghete
- 4 oua
- 200 gr smantana
- 1 bucata brocoli
- 2 morcovi medii
- 150 gr telemea
- putin unt
- sare si piper

Trebuie sa spun ca spaghetele pe care le-am luat eu erau mai groase, au fost bavette de la Barilla. Le-am rupt bucati si le-am pus la foc in apa cu sare si putin ulei respecatand tipul de fierbere de pe pachet. Intre timp am pus la fiert brocoli desfacut in buchetele si morcovul in apa cu putina sare (le-am pus in recipiente separate pentru ca timpii de fierbere nu coincid).
Intr-un castron mai mare am batut ouale cu smantana, am adaugat si telemeaua data prin razatoarea mare si am amestecat bine.
Am amestecat pastele bine scurse cu brocoli si cu morcovul. Am uns cu unt un vas termorezistent si am pus amestecul de paste.
Am turnat peste si sosul de smantana, am adaugat sare si piper si am bagat la cuptor (poza asta nu a iesit deloc bine, dar am zis totusi sa o public).
Am lasat 30-40 minute pana s-a rumenit frumos deasupra. Este foarte, foarte bun.

 Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu