Pagini

luni, 27 februarie 2012

Tarta cu banane si ciocolata

 
Imi place sa fac tarte, bine, imi place sa le si mananc. Pana acum alegeam varianta comoda pentru crema, cumparam un plic de budinca de vanilie si asta era. De data aceasta, crema este un pic altfel, dar tot delicioasa.

Ingrediente tarta cu banane si ciocolata:

Pentru aluat:
- 200 gr faina
- 100 gr unt
- 80 gr zahar pudra
- 2 galbenusuri

Pentru crema:
- 3 oua
- 4 linguri amidon alimentar
- 4 linguri zahar pudra
- 1 lingura rom
- 3 linguri smantana groasa
- 1 lingura zahar
- esenta de vanilie

Pentru decor:
- 3 banane
- ciocolata cu lapte Milka
- putina zeama de lamaie

Pentru blat am mixat bine galbenusurile cu zaharul pana au capatat o consistenta spumoasa. Am adaugat apoi untul bucatele si am mixat bine. Am pus si faina "in ploaie" si am framantat un aluat potrivit. 
  
Am pus aluatul intr-o folie de plastica si l-am lasat in frigider aproximativ 20 de minute.
Am tapetat o forma de tarta cu faina si putin ulei, am intins aluatul si am imbracat fundul tavii cu acesta. L-am intepat cu furculita din loc in loc si l-am bagat la cuptorul incalzit in prealabil pentru 10-15 minute.
Intre timp am preparat crema. Am batut ouale cu zaharul, am adaugat amidonul alimentar, esenta de vanilie, romul si smantana si am amestecat bine.

Am curatat bananele de coaja, le-am taiat rondele si le-am stropit cu putina zeama de lamaie. Am scos tarta din cuptor, am adaugat crema si bananele deasupra si am presarat lingura de zahar deasupra. Am bagat din nou tarta la cuptor la foc potrivit cca 25-30 minute. Recomandat ar fi sa o verificati, timpul de coacere poate fi mai scurt.
Asa arata tarta cu banane proaspat scoasa din cuptor.
 
Noi am servit-o si cu putina ciocolata Milka rasa deasupra.
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu