Pagini

marți, 28 februarie 2012

Mancare de cartofi cu pui si masline

 
Reteta asta am facut-o de ceva timp si am descoperit pozele ratacite prin calculator, asa ca daca tot m-am apucat azi de publicat retete si de recuperat tot ce nu am pus pe blog, m-am gandit sa ma ocup si de ea. Este o mancare de cartofi simpla, cu pui, careia i-am adaugat niste masline pentru gust si aroma.

Ingrediente mancare de cartofi cu pui si masline:

- 1 piept de pui marisor
- 5 cartofi mari
- 1 ceapa potrivita
- 1 morcov
- suc de rosii sau bulion
- cateva masline
- ulei
- 2 foi de dafin
- sare
- piper boabe
- patrunjel

Am inceput prin a toca ceapa marunt si a da morcovul prin razatoare. Le-am pus pe acestea in putin ulei la calit.
Am adaugat apoi in cratita pieptul de pui taiat bucatele, cartofii, la fel, taiati bucatele mai mari, sucul de rosii si putina apa (cam pana la nivelul ingredientelor din oala), foile de dafin, sarea si piperul boabe.
Dupa ce a inceput sa fiarba, am lasat la foc mic pana cand sosul s-a ingrosat bine. Am adaugat patrunjel maruntit.
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu