Pagini

duminică, 29 iulie 2012

Chiftelute de dovlecei

A fost pentru prima data cand am facut chiftelute cu dovlecei si am facut-o si in tandem cu prietena maea Simona, bine, fiecare pe la casa ei, urmand apoi sa ne invitam una pe alta la degustat.

Ingrediente chiftelute de dovlecei:

- 2 dovlecei marisori
- 2 oua
- 2-3 linguri de faina
- usturoi
- marar
- sare si piper
- ulei

Prietena mea Simona a pus si niste branza proaspata de vaci.
Am spalat bine dovleceii si i-am dat prin razatoarea cu ochiuri mari. Am pus sare si i-am lasat la scurs. Am batut ouale bine, am adaugat faina, sare si piper si usturoiul pisat.
Am stors bine dovleceii de zeama pe care au lasat-o si am adaugat peste ei compozitia de ou si marar tocat fin.
Am luat cu lingura din compozitia bine amestecata si am prajit in uleiul bine incins, pe ambele parti. Am scos chiftelutele de dovlecei pe servetele pentru a inlatura uleiul in exces.
Pofta buna! Si blondele gatesc!

3 comentarii: