Pagini

marți, 31 iulie 2012

Piure de cartofi cu branza de capra

 
Daca nu va place piureul de cartofi simplu, poate ar trebui sa il incercati pe cel cu branza de capra, mie mi s-a parut delicios. Este un piure aromatizat, gratinat un pic la cuptor.
Ingrediente piure de cartofi cu branza de capra:

- 4 cartofi mari
- 150 ml lapte
- 150 gr branza de capra
- 2-3 cubulete de unt
- 2 foi de dafin
- 2 catei de usturoi
- saresi piper

Am pus cartofii curatati si taiati bucatele cu foile de dafin la fiert. Am lasat pana s-au patruns. Intre timp, am pus laptele pe foc la incalzit si am adaugat cateii de usturoi zdrobiti, putina sare si piper. Cand aproape a dat in fiert, am oprit focul si am acoperit pentru cca 5 minute.
Am zdrobit cartofii, am adaugat laptele aromatizat si am amestecat ca pentru un piure normal. Am dat branza de capra prin razatoare si am adaugat-o in piure, pastrand putina pentru a presara deasupra.
Am transferat totul intr-un vas termorezistent, am presarat branza pe deasupra si din loc in loc cubuletele cu unt.
Am bagat la cuptor si am lasat cateva minute pana s-a rumenit frumos deasupra. rezultatul este peste asteptari.
Pofta buna! Si blondele gatesc!

2 comentarii: