Pagini

luni, 16 ianuarie 2012

Pui cu vin Lacrima lui Ovidiu

pui cu vin Lacrima lui Ovidiu
Am mai facut si altadata pui cu vin si masline, insa de data aceasta puiul a avut un gust deosebit, din cauza vinului. Am folosit un vin dulce si aromat, Lacrima lui Ovidiu, care i-a imprumutat din aroma pieptului de pui si rezultatul a fost chiar unul neasteptat. Puiul a devenit aromat si un pic dulceag, iar gustul maslinelor a venit ca o completare.
Ingrediente pui cu vin Lacrima lui Ovidiu:

- 4 bucati de piept de pui
- cateva masline
- 1 pahar vin Lacrima lui Ovidiu
- 2-3 catei de usturoi
- 2 linguri ulei
- oregano
- condimente pentru pui
- sare si piper

Am condimentat pieptul de pui cu sare, piper, condimente pentru pui si oregano. Am pus intr-o tava cele doua linguri de ulei si am adaugat pieptul de pui, vinul, maslinele si putina apa.

pui cu Lacrima lui Ovidiu

Am bagat tava in cuptorul incins in prealabil. Am lasat la cuptor si inainte de final am pus si usturoiul tocat marunt. Am oprit focul cand sosul aproape a disparut din tava si s-a facut puiul.
pui cu vin Lacrima lui Ovidiu
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu