Pagini

duminică, 15 ianuarie 2012

Tarta cu piersici si caise

tarta cu piersici si caise
Am descoperit prin calculator niste poze cu o tarta cu piersici si caise pe care am facut-o asta vara. Am facut-o la ai mei si cred ca din cauza asta am ratacit pozele. Si daca tot le-am gasit, am zis sa public reteta, chiar daca nu e nici sezonul caiselor, nici al piersicilor. Ingrediente tarta cu piersici si caise(preluate de aici: Tarta cu fructe): Pentru blat am folosit: - 125 g faina - 100 g unt (se poate si margarina) - 100 g zahar - 1 lingurita praf de copt - 2 oua - 5 linguri de lapte Pentru crema si ornat: - 1 plic de budinca de vanilie Dr. Otker - 400 ml lapte: - piersici - caise - putin zahar Pentru prepararea blatului, cat si a cremei de budinca, puteti urma pasii de aici. Singurul lucru pe care as vrea sa il spun este ca atunci compozitia a iesit mai cremoasa si blatul mai pufos. Explicatia nu am gasit-o :). Dar iata dovada:
aluat pentru blat de tarta
tarta cu caise si piersici
Caisele si piersicile au fost spalate si taiate. Inainte de a le pune pe tarta, le-am pus pe foc si am adaugat putin zahar peste ele. Cred insa ca trebuia sa aplic acest tratament doar piersicilor pentru ca, in cazul caiselor, acestea s-au inmuiat un pic cam tare.
caise si piersici caramelizate
Cu toate astea, tarta a iesit foarte buna. Iata aici si poza finala cu tarta cu piersici si caise:
tarta cu piersici si caise
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu