Pagini

joi, 28 iunie 2012

Inghetata cu visine si fistic

Un cadou dulce pentru prietena mea Simona care astazi este sarbatorita noastra. La multi ani!
Nu am incercat pana acum decat o anume reteta de inghetata de casa. Si pe cea cu visine si fistic am facut-o urmand aceasta reteta, am adaugat, in schimb, alte arome si am pus cantitati mai mici de ingrediente. Am obtinut la final o cutie de 650 gr de inghetata.

Ingrediente inghetata cu visine si fistic:

- 3 oua
- 300 ml lapte
- 100 gr zahar
- 60 gr unt
- 1 lingura faina
- 1 pliculet zahar vanilat
- visine
- fistic

Intai, am separat albusurile de galbenusuri. Am amestecat galbenusurile cu zaharul. Am adaugat faina si am amestecat la fel de bine cu mixerul.
Am pus laptele la foc. Am pus compozitia intr-o oala si am adaugat laptele fierbinte peste. Am pus pe foc la bain marie si am lasat pana s-a ingrosat. Compozitia trebuie lasata pe foc la abur. 
Dupa ce s-a ingrosat, am luat de pe foc si am lasat sa se raceasca. Dupa ce s-a racit putin, am adaugat untul si am amestecat bine. Am batut albusurile spuma si le-am incorporat in compozitie.
Pentru ca de data asta am vrut o inghetata cu visine si fistic, am adaugat zahar vanilat, fisticul si visinele fara samburi bagate un pic la blender.
Am bagat la frigider si am lasat peste noapte.
Si iata si inghetata cu visine si fistic:



Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu