Pagini

marți, 14 decembrie 2010

Cheese cake cu ciocolata

cheese cake

Eram acasa la parintii mei, de ziua mamei mele si m-am gandit sa ii fac un cheese cake cu ciocolata, pe care doream oricum sa il fac. A iesit bun, s-a crapat un pic, dar avand in vedere ca este primul cheese cake pe care il fac, am niste scuze. Reteta am luat-o de pe un site care imi trezeste pofte si idei: http://www.retetecalamama.ro/.
Ingrediente cheese cake cu ciocolata:

pentru blat:
- 250 gr biscuiti digestivi cu cacao
- 100 gr unt

pentru crema:
- 400 gr branza Philadelphia
- 200 gr zahar brun
- 200 gr ciocolata amaruie
- 200 gr smantana
- 3 oua

Eu am decorat cheese cake-ul cu ciocolata exact cum a facut Laura pe site-ul ei si va recomand si voua sa faceti la fel, mai ales daca va place caramelul. Pentru decor am folosit ciocolata amaruie si sosul de caramel facut in casa (2 linguri zahar brun,
1 lingura miere de albine, 20 gr unt, 2 linguri apa).
Am inceput cu blatul de cheese cake. Am zdrobit bine biscuitii si am topit untul. Am adaugat untul peste biscuiti si am amestecat bine.
blat cheese cake
blat pentru cheese cake
Am pus compozitia intr-o tava si am tasat bine biscuitii. Am bagat tava la frigider.
blat cheesecake
Pentru crema, am folosit mixerul. Am pus intr-un bol branza Philadelphia si zaharul brun.
ingrediente cheese cake
Am mixat bine si am adaugat oualele. Am mixat din nou pana la incorporarea acestora in crema.
crema cheese cake
Am adaugat smantana si am pus iar mixerul in functiune.
crema de branza cheese cake
Am taiat ciocolata bucatele si am pus-o si pe aceasta in crema si am amestecat cu o lingura.
ciocolata cheese cake
Am bagat baltul la cuptor pentru 5 minute. Dupa, l-am scos si am adaugat peste crema de branza si ciocolata. Am pus tava intr-o tava mai mare cu apa fierbinte si am bagat la cuptor la foc potrivit. Coacerea in acest fel impiedica craparea suprafetei cheese cake-ului (asta in mod normal ca la mine tot s-a crapat putin).
cheese cake la cuptor
Am lasat-o la cuptor cam 40 de minute iar dupa ce am oprit focul, am lasat-o sa se raceasca in cuptor. Dupa ce s-a racit, am bagat-o la frigider si am lasat-o 2-3 ore.
cheese cake cu ciocolata
Pentru decor, am ras ciocolata dintr-o tableta si asa cum ziceam, am facut si un sos caramel. Am pus zaharul brun, mierea de albine, untul si apa intr-un vas pe foc si am amestecat pana s-a legat.
Am pus sosul peste cheese cake si co\iocolata rasa pe margini si gata: cheese cake cu ciocolata:
cheesecake
Pofta buna! Si blondele gatesc!

3 comentarii:

  1. Un An Nou mai bun cu sanatatea si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti fie de bine, Diana, ma bucur ca ti-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc. Aspectul nu a fost de invidiat, dar gustul...mmm..fff buna. Multumesc pentru inspiratie.

    RăspundețiȘtergere