Pagini

joi, 2 decembrie 2010

Pui la cuptor in straturi

pui in straturi la cuptor

Reteta aceasta de pui la cuptor am ales sa ii spun in straturi pentru ca atat puiul, cat si legumele si celelalte ingrediente au fost asezate in vasul in care am gatit, in straturi. Simplu si logic, nu? Este o reteta pe care am luat-o tot de la fina si de la Nicu ;). Sa incepem cu ingredientele.
Ingrediente pui la cuptor in straturi:

- 1 piept de pui dezosat
- 2 ardei grasi
- 1 ceapa
- 2 rosii
- 250 gr de cascaval
- 1 lingura ulei de masline
- sare si piper

Am spalat pieptul de pui dezosat si fara pielita si l-am pus la fiert. Intre timp m-am ocupat de celelalte ingrediente. Am curatat si am spalat ceapa si ardeiul. Ceapa am taiat-o solzisori si ardeiul cubulete. Am fiert putin rosiile, le-am curatat de coaja si le-am taiat marunt. Cascavalul l-am dat prin razatoarea mare.
Dupa ce puiul s-a fiert, l-am taiat bucatele mici.
Am pus ulei intr-o tigaie si am adaugat ceapa si am lasat-o pana a inceput sa se inmoaie. Dupa, am adaugat si ardeiul si rosiile si am lasat pe foc cca 5 minute, amestecand din cand in cand.
legume pui in straturi
Puiul la cuptor in straturi a fost pregatit intr-un vas de iena. Initial am pus o lingura de ulei de masline in vas pentru a-l unge. Am pus intai un strat de legume nu foarte gros. Peste am pus un strat de pui de aceeasi grosime si apoi deasupra cascaval ras. Si peste startul de legume si peste cel de pui am adaugat un praf de sare si piper.
pui stratul 1 de legume
pui stratul 1
pui stratul 1 cascaval
Am repetat operatiunea, punand peste cascaval inca un strat de legume, urmat de un strat de pui, sare si piper si la final din nou cascaval.
pui stratul 2 legume
pui stratul 2
pui stratul 2 cascaval
pui cu legume in straturi
Am bagat puiul la cuptor si am lasat cam 15 minute. Pui la cuptor in straturi:
pui in straturi
pui la cuptor in straturi
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu