Pagini

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Supa de vita

supa vacuta

Pentru ca nu exista saptamana in care sa nu mananc supa sau ciorba si pentru ca ma saturasem de carnea de pui, am incercat de data asta o supa de vita. Nu a fost greu de facut, singurul lucru de mentionat este ca am fiert mai mult carnea de vita.
Ingrediente supa de vita:

- 700 gr rasol de vita
- 4 cartofi
- 2 morcovi
- 2 ardei
- 2 cepe medii ca marime
- 2 bucati de pastarnac (mai mici)
- fidea sau taitei
- 1 ou
- patrunjel
- 1 cub Knorr de legume
- sare

Am spalat carnea de vita si am taiat-o bucati mai mici. Am pus carnea de vita intr-o oala si am adaugat apa si sare.
Am lasat carnea de vita sa fiarba mai mult si cand aproape s-a fiert, am adaugat legumele taiate, mai mari sau mai mici, dupa preferinta. Am pus si cubul Knorr de legume faramitat. Si in supa de vita, ca si in alte supe sau ciorbe pe care le prepar, sunt legume care nu imi plac fierte asa ca le las bucati mai mari pentru a le putea ocoli dupa.
legume supa de vita
carne de vita pentru supa
supa de vita
Cand legumele sunt aproape fierte se adauga fideaua sau taiteii. Se mai lasa la fiert pana se fierbe fideaua. Se adauga oul batut amestecand continuu. Se lasa sa mai dea in clocot inca o data.
supa vita
Se pune patrunjelul si gata supa de vita.
supa vacuta
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu