Pagini

sâmbătă, 20 august 2011

Dovlecei si ciuperci cu usturoi

dovlecei si ciuperci cu usturoi

Nu trebuie sa fii foarte priceput pentru a face dovlecei si ciuperci cu usturoi. Ingrediente sunt cele listate in titlu, iar reteta este mai mult decat simpla.
Ingrediente dovlecei si ciuperci cu usturoi:

- dovlecei
- ciuperci
- usturoi
- ulei de masline
- sare

Am spalat bine dovleceii si ciupercile. Am taiat dovleceii feliute si i-am pus pe gratar.
dovlecei cu usturoi
Ciupercile le-am lasat intregi si le-am pus si pe acestea pe gratar.

Am curatat usturoiul si l-am frecat bine cu sare si putin ulei de masline. Am adaugat putina apa si in sosul format am pus dovleceii si ciupercile. Le-am lasat putin in sos pentru a patrunde usturoiul si a le da gust.
dovlecei si ciuperci cu usturoi
Se poate servi cu friptura la gratar sau simplu.
Pofta buna! Si blondel gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu