Pagini

sâmbătă, 20 august 2011

Paste cu legume

paste cu legume

Este week-end, sunt acasa si m-am decis sa public toate retetele pe care le-am facut, dar pe care nu am apucat sa le postez. Asa ca o sa incep cu reteta de paste cu legume. In general, imi plac pastele, dar, cand am decis sa le fac cu legume, am fost putin sceptica. Insa, pastele cu legume, nu ca au fost bune, ci foarte bune. Le recomand.
Ingrediente paste cu legume:

- dovlecei
- vinete
- ciuperci
- 1 ardei rosu
- 1 cutie rosii in sos
- paste
- ulei de masline
- sare si piper

Am spalat legumele bine. Ciupercile le-am lasat intregi, dovleceii si vinetele le-am taiat rondele. Le-am pus pe rand pe gratar. Dupa ce s-au facut, le-am taiat bucatele.
legume la gratar pentru paste
Am pus foarte putin ulei de masline intr-o tigaie si am pus rosiile bucatele si sosul in care erau. Am lasat sa dea in cateva clocote pana s-a mai ingrosta putin, dupa care, am adaugat ardeiul rosu, taiat bucatele.
sos pentru paste cu legume
Am amestecat de cateva ori si am adaugat si legumele. Am pus sare si piper, am mai lasat foarte, foarte putin pe foc si gata sosul pentru paste.
sos cu legume pentru paste
Pastele care au fost fusili, le-am pus la fiert.
paste fusili
Dupa ce acestea au fost gata, am adaugat peste sosul cu legume, am mai potrivit de sare si gata reteta de paste cu legume.
fusili cu legume
Foarte, foarte bune.... Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu