Pagini

luni, 1 august 2011

Ciuperci gratinate cu cartofi

ciuperci gratinate cu cartofi

Pe cat de bine au aratat la final ciupercile gratinate cu cartofi, pe atat au fost de bune. Trebuie neaparat sa mai fac reteta asta si cu alta ocazie. Foarte, foarte bun....
Ingrediente ciuperci gratinate cu cartofi:

- 5 cartofi
- 300 gr ciuperci
- 4 linguri smantana
- 100 ml lapte
- 100 gr cascaval
- 2 catei usturoi
- 1 foaie de dafin
- ulei
- unt
- patrunjel
- sare si piper

Am curatat cartofii de coaja, i-am spalat bine si i-am pus la fiert intregi in apa cu putina sare. Dupa ce se fierb, se scot din apa si se taie rondele.
cartofi gratinati
Ciupercile se spala, se taie feliute si se calesc in putin ulei. Inainte de a le pune pe foc, am adaugat si sare si piper si foaia de dafin. Se opreste focul in momentul in care zeama de la ciuperci a scazut si acestea au inceput sa se rumeneasca.
ciuperci gratinate
Intr-un vas termorezistent bine uns cu unt, am asezat pe rand, un strat de cartofi, apoi unul de ciuperci, iar unul de cartofi, dupa, unul de ciuperci.
cartofi cu ciuperci la cuptor
cartofi cu ciuperci gratinate
Am curatat usturoiul si l-am zdrobit bine. Peste am pus smantana, laptele, patrunjelul tocat, sare si piper si am amestecat.
sos pentru ciuperci si cartofi
Sosul astfel obtinut l-am turnat peste ciuperci si cartofi.
ciuperci si cartofi la cuptor
Am ras cascaval deasupra si am bagat la cuptor.
cartofi cu ciuperci si cascaval
Am lasat pana s-a rumenit frumos deasupra.
ciuperci gratinate cu cartofi

Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu