Pagini

marți, 17 august 2010

Desert delicios cu mascarpone

desert cu mascarpone

Sunt o groaza de retete cu mascarpone care sunt delicioase si care sunt si usor de facut. Asa este si desertul delicios pe care l-am preparat cu mascarpone. Ingredientele pentru acest desert au fost:

- 250 gr mascarpone
- 2 oua
- 1 plic praf de frisca
- 50 gr zahar
- 50 gr zahar pudra
- 150 gr biscuiti digestivi
- 1 ligurita scortisoara
- 200 ml apa
- 1 esenta rom

Am pus in robotul de bucatarie crema mascarpone, galbenusurile si praful de frisca si am amestecat bine.
crema pentru deliciu cu mascarpone
Am batut spuma albusurile cu putina sare. Dupa, le-am adaugat in robot, impreuna cu 50 de gr de zahar si esenta de rom si le-am lasat sa se amestece pana s-au incorporat in crema mascarpone.
crema pentru desert cu mascarpone
Am amestecat 200 ml de apa cu zaharul ramas si cu o lingurita de scortisoara pana s-a topit zaharul.
biscuiti cu sirop de scortisoara
Am pus intr-o forma biscuitii, am turnat peste ei sirop cat sa se inmoaie si peste crema de mascarpone.
biscuiti cu mascarpone
dulce cu mascarpone
Am decorat cu betisoare de ciocolata si am bagat la frigider pentru cateva ore.
Desert delicios cu mascarpone:
prajitura cu mascarpone
desert cu mascarpone
deliciu cu mascarpone

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu